28 Kasım 2016 Pazartesi

Günün Sözü [025]

"Adam filmlerin hazin sonları gibi okuyor." 

(Hüseyin Sülün, 34. Zülfü yâre dokundu.) 


[Hüseyin’i harice yolcu ettiğimiz o gece, bize rakı sofrasında Kore siyasetinin sorunlarından bahseden kız arkadaşına, 20 sene evvel Taylanların balkonda rakı içip Zeki Müren dinleme girişimlerimizi Spice Girls dinlemek isteyerek nasıl baltaladığını anlatıyorduk. Tabii o bunun Spice Girls değil Rammstein olduğunda ısrar etti. Sonra kulağımıza Zeki Müren'i andıran tınılar gelmeye başladı, kendimizi sohbete, yeme-içmeye kaptırmıştık, öyle ki ben baştan kaset zannettim. 

Solist fasıl heyeti eşliğinde öyle bir söylüyordu ki yıllanmış plakçılar gibi "böyle bir ses buraya (Bakırköy'de bir ocakbaşı) düşmek için ne yapmış olmalı?" diye sordum. Hüseyin durdu durdu: "Adam filmlerin hazin sonları gibi okuyor" dedi. Taylan'la bir süre şaşkın bir ifadeyle birbirimize sonra da "bu ses gerçekten ondan mı çıktı" diye uzun uzun Hüseyin'e baktık. Taksiyle eve dönerken bu sözü hemen bir kenara yazdım, bir gün benden önce ölürse cenazesinde yapacağım konuşmayı da az çok kafamda belirledim: "Zaman" diyeceğim "dostlar sadece zaman. Her şeyin bir zamanı var. Bunu en iyi Hüseyin bilirdi."] 



Hiç yorum yok: