16 Mayıs 2017 Salı

Benim hâlâ sorunum var

Oğlum ayakkabılarını çıkarmak istemiyor, oğlum montunu çıkarmak istemiyor, oğlum şapkasını çıkarmak istemiyor. 30 derece sıcakta montla oturuyor, ayakkabılarını çıkarması gerektiği için kreşteki oyun gruplarına katılmıyor, berberde dahi şapkasını çıkarmaya direniyor. Pedagoga göre bunun bir nedeni işe giden anne-babaları kaybetme, onlar tarafından bırakılma korkusuymuş. Tuvalet alışkanlığı kazandığında düzene girebilirmiş ama ileride daha büyük sorunlara yol açmaması adına şimdiden üzerine eğilmekte fayda varmış. Kapıdan çıkarken bunları hızlıca anlattığım annem, “sen de 3 yıl kırmızı botlarını çıkarmamıştın, bir şeycik olmaz, bak sonunda sorunları olan biri mi oldun” dedi. Merdivenleri ağır ağır inerken kapıda beni uğurlamak için bekleyen anneme boynumu çevirip “evet anne, benim çok sorunum var” diye cevap verdim. Annemin "ne derdi olabilir ki acaba" şeklindeki bakışlarını izleye izleye aşağı inmeye devam ettim.  

Hiç yorum yok: